Klachtenafhandeling

 

Wat kan ik doen als ik niet tevreden ben met mijn bestelling?
Als er iets mis is met je bestelling, laat het dan snel weten. Je kunt een klacht schriftelijk indienen bij Studio DSigns via dit contactformulier. Liefst zo snel mogelijk, maar zeker binnen 7 dagen na ontdekking van het probleem. Ben je een consument en heb je een klacht? Dan word je verzocht deze binnen twee maanden na ontdekking schriftelijk te melden. Wanneer je het te lang laat liggen, loop je het risico dat er niks meer aan gedaan kan worden en dat zou jammer zijn. We willen immers tevreden klanten.

Hoe snel kan ik een reactie verwachten op mijn klacht?
Zodra je jouw klacht hebt ingediend via het contactformulier, wordt de klacht onderzocht om je binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een reactie geven. Als er meer tijd nodig is om de klacht te onderzoeken, dan word je tijdig op de hoogte gebracht en wordt er aangegeven wanneer je een reactie kunt verwachten.

Zijn er kosten verbonden aan het indienen van een klacht?
Nee, als je een klacht hebt over een product of dienst die je bij Studio DSigns hebt gekocht, dan hoef je daarvoor geen kosten te maken. Het indienen van een klacht bij Studio DSigns is kosteloos.

Als de klacht niet onderling kan worden opgelost en je besluit om de klacht voor te leggen aan Stichting WebwinkelKeur (https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil), dan kunnen hier wel kosten aan verbonden zijn. Deze kosten dien je als consument zelf te betalen aan de betreffende commissie.

 

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar dianne@studiodsigns.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.

Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.